Analitika

If you can’t measure it,
you can’t improve it.

Z uporabno različnih tehnik in orodij vzpostavimo sistem, ki omogoča pridobivanje tekočih rezultatov, zato lahko hitro vidimo učinek kampanje in sproti prilagodimo procese trenutnim trendom porabnikov.

Prilagodljivost in realnost nas vodita že od samega začetka vsakega projekta, ki se mu vedno posvetimo 110%.

animirana-analitika

Analitika

  • Zbiranje podatkov ( off-site in on-site spletna analitika)
  • Analiza podatkov
  • Optimizacija na podlagi rezultatov

Google
analitika

Več

Glede na statistične podatke, več kot 90% vseh uporabnikov interneta začne svoje iskanje z brskalnikom Google. Google analitika nam omogoči, da lahko spremljamo in merimo kaj se dogaja z oglaševalskimi kampanjami, ugotovimo bi jih lahko izboljšali, ter kakšen je odziv ciljnega občinstva.

Facebook
analitika

Več

Osnova za Facebook analitiko je dobro izdelana Facebook strategija in stran. Le tako lahko dobimo relevantne podatke, s katerimi lahko gradimo pot do uspeha in izboljšamo poslovanje ter prepoznavnost. Analitika nam omogoča targetiranje specifičnih skupin, glede na lokacijo, interese, obisk ipd.

SquizMail
analitika

Več

Omogoča, da imate celoten pregled nad poslanimi maili ter odzivi porabnikov na vsebino le teh. Vidite torej open rate (koliko ljudi je dejansko odprlo mail), kakšni so bili odzivi, koliko ljudi je iz maila prešlo na ciljni link ipd. Torej vse, kar potrebujete za uspešno izvedeno email kampanjo in njeno sprotno optimizacijo.

KPI – Ključni
indikatorji učinkovitosti

Več

Bistvo vsakega poročila ter spremljanja učinkovitosti, so KPI, pri katerih pa vse prevečkrat ljudje izgubijo rdečo nit. Ključnega pomena je zavedanje, da ni vsak indikator tudi kvalitetni indikator. Mi smo razdelali sistem, pri katerem smo izluščili tiste glavne in najbolj pomembne indikatorje, ki so pomembni pri gradnji uspešne zgodbe.